PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

fredag, juli 21, 2006

Jaha vad har vi här då?

En liten Princess med en egen blogg..det är vad vi hittar här.

Jaha ja...så nu har man blivit hitlurad av vänner för o börja skriva om sitt liv o allt som inte händer i den..för i mitt liv..där händer det grejer hela tiden.
Så en kort presentation kanske är på sin plats...eller det kanske man inte kan skriva i sin dagbok?
Vafan..min dagbok jag skriver vad jag vill!! så här kommer då en presentation ;)

Man är då en tösabit, man bor i Göteborg är dock född i Finland o det liksom färgar allt det andra så det är lika bra o säga det från början. ;)

Min familj består av en sambo sedan 4 år eller ja..vi har varit tillsammans i 4 år men bara varit sambo i 2 så jag vet inte riktigt vilket som räknas..i vilket fall så står han ut ännu så han är rätt härdad.

Ni förstår jag är ingen snäll flicka..o för er som nu fick era "hopes up" på den meningen kan bara glömma..jag är inte SÅN flicka..jag bara inte är snäll..ni vet jag gör saker bara för o retas med folk.

Jag har en hund oxå..inte bara en sambo ;) hon är som mig..o hon är mitt liv så henne kommer ni få läsa mycket om..hon heter XA och är en 5,5 år gammal schäfer. Hon är det godaste jag vet..jag älskar o hata henne. Hon är det mest envisa stränga tant som går i ett par tassar..undrar vad det kan tänkas komma ifrån
*ser söt ut* vi tävlar i lydnad hon o jag o hon är aveltik för flygvapenhundarna för millitären..så det är en bra brukskennel hon kommer ifrån

På min fritid gör jag inget vettigt..jag spelar World of Warcraft o gömemr mig i spelets värld..det är bara skit att alla i det där spelet har sina egna problem..vilket tyvärr ofta blir mina problem. Tur man läst 20p psykologi på Blekinge tekniska så man kan leka amatörpsykolog o lösa allas problem *fnyser* Nåväl..jag löser inget..men det lät bra..visst gjorde det.

Vidare så bor jag i lägenhetet men har ett litet hus utanför stan..anledningen tilla tt ointe bor där är för att min sambo har en trist tendens att bli lappsjuk..(även inne i stan) när det inte finns dator att tillgå..nu är det ju så bra att vi fixat fiber ut till huset så nu finns inte det problemet längre..nu är det mest..inget folk o för mycket småkryp som är dilemmat ;) o det kan jag ju knappast åtgärda..inte ens jag som är så fantastiskt praktiskt lagd. :S

Så det jag itne rår över det skiter jag i..inte lätt alla gånger skall ni veta eftersom jag gärna (kontrollbehov som jag har) stoppar näsan i allt. Måste ju se om jag kan ställa till med nått ;)

Mina inlägg komemr bli lååånga..jag bara varnar...men oftast lite humoristiska..för är det nått jag hatar så är det pessimistiska folk..o lata folk..o folk som klagar o folk som...ojdå..den listan blir lång..oops. *tänker en stund*
JA iaf..mina inlägg *flinar lite fånigt* dom blir nog bra.

o så har jag hört att man skall alltid stoppa i typ vädret i dagboksinlägg så det måste ju göras..
molningt..ja..temp..vem bryr sig jag sitte rpå ett trist receptionist jobb just nu o här har vi AC..det är iaf kvavt ute för det sa nån som passerade..man måst eju prata väder med alla folk man inte känner. Bara för man måste vara trevlig...undrar vem som kom på att vädret var ett ok samtalsämne när man träffar folk..varför inte prata om..vad dom skall göra i helgen..nä det är för personligt kanske..men alltså..vad åt du till frulle..kan ju vara en leditim fråga o så svarar dom typ inget så kan amn hålla en predikan om varför frukost är det viktigaste målet på hela dagen.

Appropå mat..jag har börjat mitt nya liv..elelr ja..egentligen var det min sambo o jag men nu är det nog bara jag..vi..dvs jag..bestämde att vi inte skulle äta något socker alls förutom på lördagarna. Bara att det blev lite fel..alltså jag är jungfru o alla ni som inte vet hur en jungfru kan här få en länk till o läsa hur vi är..för skall jag berätta det så komemr detta bli en en dagbok..baserat på en presentation o det orkar ingen läsa så..de tär inte direkt nån reklam för mig som person men det beskriver bra hur man är..jag är en ur lungfu..jag är "to mutch of everything".

http://hem.passagen.se/aries55/soltecken.htm

Så nu skall jag kanske ängna mig åt det verkliga livet alltså skriva ett riktigt inlägg istället för bara en presentation..jag bör nog kapa här..vet itne vart gränsen går på hur många A4 sidor man får skriva...o vad gälelr alla mina stavfel som alltid någon komemr o klaga på..så beror det på att jag är så VANSINNIGT snabb med tangenterna att jag slinter med fingrarna o jag ÄLSKAR stoppa mellanslag där det inte skall vara. Jag vet detta inget o kommentera ;)

Love
Princess Gaia


2 Comments:

Blogger Callisto said...

Hej och välkommen bästaste bitch-fröken. Ser fram emot att följa denna blogg.

juli 21, 2006 1:01 em  
Anonymous Anonym said...

tjena =) /trek här =)

nu kommer väl den värsta o felstavade finskan i hela sverige men jag gör ett försök =) hmmm

terve mitää kouulo ??? hahahaha ha det =)

maj 23, 2007 9:11 fm  

Skicka en kommentar

<< Home