PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

måndag, juli 24, 2006

Ännu en helg har passerat.

Ni anar inte gott folk vilken helg! *pustar ut*
Idag måndag komemr min nya hyresgärst att flytta in i mitt hus.

(jag äger en vinterbonad sommarstuga på 58kvm men bor i stan i en lägenhtet pga den nuvarande sambon som mycket lätt drabbas av lappsjuka)

Iaf..fredagen så var det en väns lillebror som hade kalas (det heter kalas mellan åldern 0-8 o sedan fest från 9-20 o sedan kalas igen från 21-> ) Bara så ni vet ;)
o så skulle vi till svärföräldrarna efteråt. o då mitt resesällskap var lite onyktert fick lilla jag med John Blund knackandes utanför ögonlocken köra hela familjen inkl. parasiter till Kungshamn..(12mil)

Lördagen tillbringades hemma...i badbåten hoppandes på vågorna :D Mitt absolut favvo attraction på havet. (åker mot vågorna med lilal mig sittande längstfram i fören klamrandes fast vid båten när resten av kroppen lättar från bänken) Sedan hälsade vi på en kompis som råkade var ai samma område på en kamping o blev där sittandes o pratandes med dem 3 tjejer o 3 st livsfarliga toffel bikers..*flinar* in på småtimmarna.

Söndagen blev väldigt lugn..vart filmer på löpande band o en av mina favvo filmer "Runaway Jury" älskar all psykologisk manipulation i filmer*myser* O sedan bar det av till huset där vi efter en stunds diskuterande *harkel* av olika anledningar...*sneglar på alla inblandade* lyckades iaf fraktat ett skåp till Callisto o målat badrumstaket (från gipsskiva till vitt) och monterat upp badrumslampor och städat samtliga utrymmena. :D
Så nu är huset fotograferat och inflyttningsklart..*pustar ut*

Nu kan jag börja tänka på allt annat typ studier :S som jag ligger efter med :S
Har en uppsats o nått "Paper" som jag inte ens vet vad jag skall göra med kvar(så om ni har bra tips om hur utformingen på ett paper skall vara skriv gärna i kommentarerna nedan..men uppsatsen är i slutskedet så den åker nog in i dag eller absolut senast i morgon ;)

För övrigt så skall jag försöka komma på hur jag kan länka till min träningsdagbok härifrån..;)
Det må låta enkelt men för en som ALDRIG skrivit blogg eller hemsida är det destå krångligare..får nog dra Callisto i tofsen o fråga hur man bär sig åt om inte mina egna hjärnceller klarar av o klura ut detta.

Tack för mig för denna gången,...kanske skall ta med badkläderna o tassa delsjön runt ikväll..det hade nog min gravida hund uppskattat. *ler lite finurligt* o ta med FIKA!
JAAAAA :D
*vinkar*

2 Comments:

Blogger Callisto said...

Efter 20 är jag på Delsjön runt, käraste Princess. :)

juli 24, 2006 12:34 em  
Anonymous Anonym said...

Du får väl följa med en annan gång. Konstigt folk är det gott om där. ;)

Är det småvoffsingar på gång?

juli 24, 2006 9:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home