PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

onsdag, juli 25, 2007

Från tjuvlyssnat^^ kvinnlig fåfänga när den är som bäst

Två flickor ~7 står och studerar hårfärgsförpackningarna, eller snarare ansiktena som är på förpackningarna.
Flicka 1: Så här ser jag ut typ. (Hon pekar på en förpackning föreställande en blond tjej med svallande hår)
Flicka 2: Nej det gör du ju inte!
Flicka 1: Jo jag har ungefär den frisyen. (Hon pillar i sitt hår)
Så här ska jag se ut när jag blir tonåring! (Pekar på en förpackning)
och så här när jag blir gammal! (Pekar på en annan)
Flicka 2: Så här ska jag se ut när jag blir 16! (Pekar på en förpackning)
Flicka 1: Alltså, du behöver inte säga 16. Det räcker med att du säger “när du blir tonåring”.
Flicka 2: Aha okej.
Flicka 1: Men jag tycker vi behåller våra ansikten i alla fall!
För jag tycker du har ganska snyggt…