PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

tisdag, juli 25, 2006

Delsjö runda

I går var en sån där dag då allt klaffade..*njuter*
Ni vet när jobbet bara flyter på o tiden rinner iväg fast man inget vettigt gör..man kommer till hållplatsen o bussen komemr inom 2minuter.
Vi åkte till huset o slapp alla köer..väl ute i huset fick allt vi ville ha med oss plats i bilen..sopstationen önskade inte se mitt miljökort som jag glömt hemma o jag slapp förklara att jag är en glömsk jävel som har fel på sina prioriteringar.
Och när man väl kom hem så köpte vi hem mat..slapp man ju diska oxå :D
O sedan åkte flickorna..Xa, jag och Callisto till delsjön och tog en perfekt promenad runt sjön (7,8km) och njöt av vacker natur och solen som sakta skönk mot horisonten bakom oss.
Vi tog en glass på Mc D. efteråt och sedan vinkade jag av Callisto som skulle hem till sina killercats ;)
En annan gick hem o sjönk ner i ett varmt bad och somnade därefter som ett barn i sängen under täcket.
Livet är ljuvligt dagar som allt klaffar, man måste passa på o njuta av dem de få gånger man upplever dem.
Carpe Vitam