PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

söndag, november 12, 2006

Efter tjejkvällen :D

Kl 01,30 PIIP beträdde vi dansgolvet Per stod som Dj men ahde tydligen fått påpassning då han spelat lite "FÖR mycket" (läses: ändå för lite enligt oss) techno och blivit ombedd att spela..hmm..sånt där populärmusik när flickorna står o gör MTV moves och vickar på både det ner och upptill. Något jag personligen helt saknar talang till.

Nåväl, ett svagt ögonblick tassade jag ut från dansgolvet då jag ansåg mig börja må illa av de svallvågor som skapades hos en del festglada människor och ställde mig i baren o upptäcker till min förvåning att i den baren spelades INTE MTV pop..utan Pakito..ojojoj.
http://www.youtube.com/watch?v=dP3AFrlRTXw
bad bartendern höja...efter att jag gestikulerat att han o Per borde byta plats eftersom min favvo DJ bevisligen fått en släng av MTV sjukan ^^
kom Malin en tjej som jag bruakr stå o dansa med o ett par andra som brukar häcka på stället och vi ställde oss helt kallt o dansade i BAREN!!!!
När sedan musiken byttes på stora dansgolvet sprang vi som vildar in 10 personer rakt in o bara ÄGDE dansgolvet! :D

Så roligt, så skönt och ojojoj..måndagens träningsvärk.
Det är jobbigt o vara party Sessa ;)