PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

tisdag, oktober 31, 2006

Min chef IDA.

Idag kom min chef IDA hit på besök..hit till mitt uppdrag. där jag gjort allt utom reklam för henne. Vi har en gemensam understanding på att vi inte tycker om varann och "så är det" vi lever efter regeln "om jag inte ringer henne så ringer hon inte mig."
Vårt lönesamtal i våras togs över telefon på mindre än 5 minuter,
"- Detta kan jag ge dig inte ett öre mer. -Jag känner mig inte uppskattad, lönen suger och är ett direkt hån mot mig och min kompetens. Jag är inte nöjd men det får vänta till nästa avtalsperiod"

Vi har en hård men väldigt professionell relation där vi framför oss korrekt och rakt mot varandra.
Detta grundar sig främst i att den 26 åriga chefen IDA anses av mig (samt mång aandra men ajg för här mest talan för min egen del) en fullständigt inkompetent chef och säljare som saknar både perspektiv i att vara en utemedarbetare samt hur och vad för typ av stöd vi behöver.
Nåväl, idag kom hon hit..med en präkt mage..hon är GRAVID!
O vänta nu med gratulationerna för det är jag som skall ha dem ;)
JAG SLIPPER HENNE..hon skall gå på ledighet from lucia och ett helt år framåt!!
Jag är fri, jag får en ny chef som jag får knyta en relation med och NO MORE IDA!!!
Fantastiskt, då jag i ren glädje över detta sa grattis till henne konstaterade hon att det inte var meningen o hon var mest skeptisk i början men nu känns det bra o så.
DET FINNS EN GUD! (han har dock inte lyssnat på mina böner fultl ut då jag hoppades att hon skulle få sparken men ;) kontentan blir den samma. jag får byta chef...
I´m SO HAPPY!!!! :D