PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

måndag, januari 07, 2008

Pank Pankare Pankast


Varför är januari en sån skitmånad?

Alltså ekonomiskt menar jag..fast man anser varje december att NU i år skall jag inte slösa allt jag äger under jul o nyår på massa skit så slutar det ändå med att det ekar i plånboken. :/

I år hade jag inga julklappar o shoppa heller..så då tror man ju att man skall ha lite mer och röra sig med men ack..

Lönen är fel..IGEN, hyresgästen betalar inte in i tid och alla jävla försäkringsbrev och "en-gång-om-året-räkningar" har dimpt ner i brevlådan redan i december.

kontentan...Gaia är LUSPANK...nåväl...tur att man kan leva knapert iaf..blodpudding och kokta makaroner hela januari ut...eller kanske inte.

Jag är way to mutch matintresserad för att det skall fungera...så idag blir det tacopaj med sallad till middag, efter Combaten och innan raiden.
Hoppas ni alla får en härlig start på veckan =)