PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

söndag, mars 16, 2008

Hotellet-Rica Hotell i Gamla stan


Medeltida atmosfär i Stockholms mysigaste stadsdel.

De trånga gränderna, krogarna, kaféerna, butikerna och närheten till maktens boningar i form av Riksdagshuset, Rosenbad och Kungliga Slottet gör boendet i Gamla Stan till en mycket angenäm upplevelse.

Från hotellets takterrass är utsikten över takåsarna i Gamla Stan mäktig.

Hotellet ligger i ett charmigt 1600-talshus med Storkyrkan, Riddarhuset och Slussen alldeles runt hörnet.


Gemytligt gammalt och charmigt..MEN INGET GYM!?!!?!?
Hur skall jag överleva?
Här har ni foton från mitt lilla rum…varje rum har tydligen minst ett unikt gammalt föremål från 1800-talet. Jag har bara två saker som verkar vara gammalt enough. Ena är ett bord...och det andra är ett...gissa...ett bord..^^
Hotellrummet (excl. Badrummet) är mindre än mitt sovrum hemma i Gbg.
Men men…detta är mitt hem...iaf de kommande 4 dagarna. (Foton incomming)