PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

måndag, juli 27, 2009

GP skriver idag att alla de som sov lite för länge idag kommer nana dåligt hela året.
hmm..tur en annan har studsat upp och ner från sängen sen 6 imorse..konstigt att när man beslutar sig för att sova länge o skita i allt att man vaknar fan om möjligt ännu tidigare?
Gaah..
Och nu är jag inne på dag 3 min deff...
Fan vad jobbigt o äta var tredje timme..jag springer o glor på klockan konstant.
Callisto sa till mig o ställa klockan..det började sådär..mitt i ett möte började klockan ringa och det slutade med att frukost blev 2h sen för jag ionte kom loss.
Nåväl..nu har jag ätit iaf

Frukost: en portion gröt med kanel, 2dl minimjölk och ett rivet äpple, ett kokt ägg, 4msk lätt kesella med fun light. (förvånande gott med den där geggan man gör med saft o Kesella)

Lunch: grillad tonfisk med en gigantisk sallad bestående av: blandsallad, tomater, rödlök och ½ burk laktosfri keso

Blir ett sjust pass på gymmet ikväll...bänk och benböj till kroppen dööör :D