PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

måndag, oktober 26, 2009

Combat på beachvolleysand

my feet hurts..på riktigt..shit..
efter förstahalvan av uppvärmningslåten rann svetten..när vi var på låt 5 fick instruktören (en av två) ställa sig brevid oss andra och andas lite..jag var säker på att jag skulle tuppa av.
alltså combat i all ära..men att köra Zombie på knädjup fuktig sand var en upplevelse.
jag är bokstavligt talat död!

Killarna är ute med Xa och jag orkar inte ens ta mig från datorn till toaletten..kan nån kissa åt mig..det är rätt brått :S

Kroppen är som ett ryggradslöst urdjur. Det var lääänge sedan jag var såhär utpumpad.

Ikväll var vi på lägenhetsvisning oxå...fick klättra upp till höjden och sen 4 spiraltrappor upp (ingen hiss) för att ta oss till lgh som inte riktigt var "det där" så vi letar vidare...igen.
Börjar nästan kännas lite uppgivet..seriöst..har letat efter en lägenhet i fan 7 år snart..inte hittat nått. Blir desperat till den gränsen så vi har börjat diskutera o riva huset som jag äger i kungälv o köpa en gigantisk sutterrängvilla och ställa där istället.
Och bo i...lappsjuka 100% promise, within a month..or six :P
fast då skulle vi ju bygga eget..och garanterat få det vi vill ha....svårt svårt.
Eller så säljer vi skiten..och köper nått helt makabert i nån byhåla utanför Gbg..typ en panoramalgh i Skövde..eller kanske Borlänge?^^ Noja kanske vill ha lite sällskap :P
Det är svårt..det är inte färdigdiskuterat..och det lär komma mer :)
Nu skall jag dö på min säng..natti natti

2 Comments:

Blogger Jonna said...

Ja! Gör det. Ni kan flytta till Falun också, där är det liite finare och liite dyrare... ;)
Men ni skulle ha nära till skogen och massor av vackra insjöar och annat, Xa skulle nog trivas!

Puss å kram!

oktober 28, 2009 8:21 fm  
Blogger PrincessGaia said...

ja Xa skulle nog älska det..bli lantis :P

oktober 29, 2009 11:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home