PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

söndag, oktober 18, 2009

Inget mer skit från någon...

Så här kommer all skit jag fått nog av i en jävligt jobbig lista...
  • Jag har fått nog av folk som är emo!!
  • Att folk är sura på andra och tar ut det över mig..gå hem o skik på en jävla kudde, jag är oxå en människa!!!
  • Jag har fått nog av att folk tar ett frislag på mig bara för att de anser sig ha rätt till det eller för att "hon kan ta det"
  • Nog av att vara tillhands och ställa upp för alla...alltid! utan ens ett tack?!
  • Nog av att aldrig lyssnas på när det kommer till hur jag mår
  • Nog av att mina känslor aldrig frågas efter eller ens funderas över när jag fått ta emot 7 min utskällningar..
  • Nog av folk som aldrig säger FÖRLÅT!!

Jag har ett jävla temperament egentligen...nån som märkt det på sistonde? nej..vet ni varför?

Jo, för det finns inget utrymmer för mig att flippa, jag måste vara behärskad, stöttande, förstående i alla lägen med ALLA runt mig. För allas jävla problem från skavsår på tån till att armen trillar av är så jävla mycket viktigare. NÄR FAN ÄR DET MIN TUR?!

Så nu är det enough! Ta mig inte förgiven...jag vet att jag är jävligt duktig på att fråga hur folk mår och har till viss del mig själv o skylla att alla springer till mig så snart de behöver prata/skrika/gråta/gnälla/ rasa av sig men jag pallar inte ta allt alltid..What about me?

Är det någonsin någon som stannar upp och funderar på att jag tar fan illa vid mig att bli konstant sparkad på även om det oftast är lägen då det faktiskt inte ens har med mig att göra utan nått helt annat, bara för folks behov av att avreagera sig.

Nu är jag of the radar..tills jag hör av mig..
Det betyder..hör jag inte av mig så vill jag bli lämnad ifred!
Inte ringa, inte messa, inte prata på gymmet, ett hej på gatan/gymmet när vi ses är ok, but thats it.

Jag vill inte höra om allas jävla problem, respektera det..jag pallar inte o ta det nu.
Jag har nog med mitt liv..

Jag skrev 2v sedan att jag ville ha en paus..vilket ord i PAUS förstås inte?
det betyder att min anställning som allmän slagpåse slutade där..hitta en ny!
Jag tycker helt klart att åtminstonde den respekten har jag förtjänat.

Etiketter: