PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

torsdag, oktober 15, 2009

Combat på lördag...

...är med Sussi P :)
Det var vekligen länge sedan vi fick köra för henne.

Kan ju givetvis bero på att hon smitit till Sportlife Exclusive *host harkel det stället suger* som ALLA andra favvo instruktörer!!!

Jag börjar seriöst mordhota platschefen på Exclusive snart för att dom stjäl alla folk jag gillar..de tär förjävligt..snart är det fan värt o betala 75kr extra varje månad för att få hänga där liksom.
jaja..det har sina fördelar att de har åldersgräns..man slipper titta på de brunstiga tjurarna i sina glada "twennis" när de stönar/vrålar och sedan kastar vikterna för att avslutande spänna sig vid spegeln mellan varje set och spanan om nån möjligen tittar åt deras håll.

Fast samtidigt är det lite kul som tjej och tassa och sätta sig brevid..ta sina 20kg hantlar(samma som dem om inte tyngre oftast) kasta upp dem och köra lite axelpress utan en min..sina 10 rep..sedan lugnt och sansat lägga ner vikterna dricka lite vatten och ....
ja..vi kan säga såhär..det noteras och jag blir ensam vid fria vikteravdelningen ^^

Hur kränkande är det inte för killen som skriver med 15kg hantlar när det kommer; en flicka på 168cm och ser ut som solen skiner när hon kör med tjugona?
Jag älskar att idiotförklara folk utan att säga nått.

Idag var det enkel pass på gymmet med Combat 42. Alltså den här koreografin får mig att stå dubbelvikt..spec efter 8 min av muithai..Gaaah. Jag har helt enkelt en kropp som signalerade, fröken..jag har typ TRÄNINGSVÄRK..ÖVERALLT..stop moving!!!

Skitbra, träningsvärk i: tricep, bisep rygg(yey), och stjärt. sklulle jag kört gympass idag skulle det fått bli ben och mage..och det kör jag ju redna med Combaten ikväll med Pernilla.
Så det blev inget med det..blev jobba hemma..fick Etohain på besök..åt lite hallonsorbet, drack lite te och snicksnackade lite skit...precis vad jag behövde :)

För övrigt så har jag funnit ännu ett recept i min nya kokbok:)
Dagens middag: Sesamfröinbakad laz med (min egen) quinoa sallad (massa vitlök och basilika i..mm mmm mm)

Det uppskattades och imorgon får Centi ta med sig 1,5 laxfilébitar som lunchlåda.

Etiketter: , , ,