PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

tisdag, november 14, 2006

Allmän förfrågan

Har ett problem..eller ja egentligen har jag en massa problem men just ett måste lösas o jag behöver lite hjälp! oki *slår ut med armarna* MYCKET hjälp..ok..jag behöver mycket hjälp!
Det gäller outlook!
nån som kan detta mailprogram som gud glömde?

Här nedan är mitt problem:

Jag vill genom nätverket lägga in en påminnelse som skall vara kontinuelig så att ANDRA i nätverket skall få små popups när ett visst datum infaller.

Dessa datum finns i en excel fil och kommer att ändras kontinueligt dvs påminnelsedatum är olika från år till år.

Mitt mål är att via min epost/kalender lägga in popups på andra och länka däri exceldokumentet med en påminnelse text. popupens datum skall helst ändras samtidigt som exceldokumentets datum ändras då det handlar om förnyelse av licencer som får på 1 års basis.

Är detta möjligt eller slår jag huvudet mot en hård vägg bara?

Etiketter: