PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

onsdag, januari 03, 2007

SKITBRA FEST SYRRAN


VAD är det för fel på lillebror??
Han har supit..kräkits..legat sked med 4 tjejer i en säng o har minneslucka på över 2h totalt och han tyckte
"- Syrran nästa gång ni har fest så är jag gärna med igen...det var kul"

Han har inte lärt sig något..inte något. *TUNG SUCK*
Och på frågan..hur kan du tycka det var kul?
Du minns inte ½ och du hade 2 dagars bakfylla med frossa, illamående och kronisk trötthet???
Får man svaret..det jag minns var kul och det jag minns var så värt bakfyllan ?!?!!?

FÖRHELVETE unge...här försöker man statuera exempel på varför man inte skall dricka alkohol med förhoppning om att ungen skall hålla sig ifrån skiten 3 år till och så får man det svaret.
WERE DID MY PARENTING GO WRONG!?!?!

Sån var aldrig jag när jag var femton..då var jag snäll och from som ett lamm och lekte med dockor och spelade fotboll. Eller?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha ja gumman jag håller med ELLER NÅTT :D
Vad jag hmmmmm inte minns från dom dagarna när vi var i den åldern var tredagars varje vecka!!! :)

Men vilka fina kort jag har på lillebror från nyår ;)

januari 05, 2007 10:28 fm  
Blogger PrincessGaia said...

jo MÅNGA (läses: alla) har kort på lillebror..ajg vet itne om prefixet "fina" är korrekt dock :S

Nån drog in kameran in i sovrummet oxå ett varv där lillebror ligger i sängen helt avdäckad så det finns bevis för det oxå ^^

januari 05, 2007 10:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home