PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

fredag, september 07, 2007

MVC

Jag slarvar..alltså seriöst slarvar :S
jag fick för uhm..*rodna* 4 år sedan en inbjudan till ett gynekologisk cellprovskontroll...
jag har liksom skjutit o skjutit på det..jag HATAR gyn..verkligen avskyr..det ä räckligt.
Och jag har inbildat mig att har man menstraktion elelr mellanblödningar att man inte skall gå till gyn..och turligt nog ger mina minipiller mig kroniska mellanblödningar..i flera år.

Men nu är det gjort iaf!! *ler lite genant*
jag skulel ha ett P-piller recept..tänkte snabbt in o ut o recept i näven o så drar vi..uhm..blev inte riktigt så.
hon såg min journal o mest uhm..ditt cellprov..när tog du den..o jag mest knorrade i stolen att jag itne gjort den för jag har mellanblödningar o har därför undvikit att göra det och.....
ja ni vet ^^

slutade med at thon tog tag i mig kastade upp mig på stol jävlen o gjorde alla test som går o göra..INKL klamydia..hur i helvete kan man ha klamydia om man haft samma pojkvän i 5,5år?
hon menade på att vissa könssjukdomar kan var aorsaken till att man får mellanblödningar och att hon ville utesluta den möjligheten o_O
Just snyggt om manhade fått positiva svar och bara..uhm...hur hände detta liksom?!?! fan gått med klamydia elelr HIV elelr nått annat skit i 6år..just nice liksom.
Man kan ju bli steril o allt av sånna dära sjukdomar.
Nåväl om en vecka ringer dom om det är nått dom behöver undersöka vidare på...annars är det inget.
Så man kan säga att jag har härmed gjort den gynekologiska varianten av 12 000mila service^^
känns bra i efterskott iaf men jag gilalr fortfarande inte gyn...nåväl..fick recept för ett år på minipiller så nu överlever jag ett tag till. :D