PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

onsdag, augusti 08, 2007

Restaurang Mañana

Idag var en sån där bra dag igen.
Ibland glömmer man bort och njuta av dem så jag vill passa på och påminna inte bara mig själv utan andra om dem.

Cyklade till mitt meningslösa jobb i morse och började arbetsdagen genoma tt gymma en timme nere i källaren på betald arbetstid :D
Satt och jobbade lite med mitt lilla sido projekt vilket garanterade att jag fick 3h dubbelt betalt..aldrig fel ;) Solade 90% av all icke produktiv tid då solen stod och gassade ute med sina blotta uppmätta 29 grader. Åt tom lunchen på gräsmattan utanför. :D

Efter jobbet cyklade jag tappert till gymmet och körde ett S-Core pass efter 5000m rodd (vilket jag börjar bli riktigt bra på nu) Duschade på gymmet for ones och sneglade lite längtansfullt på bastun..måste basta nån dag, fast det var ena 30 grader utanför gymemt så jag beslutade mig för att inte ens kliva in i bastun denna gången.

Efter passet möttes jag och Callisto upp utanför hennes gym och vi tassade till restaurang mañana. Det är en spansk tapas restaurang där Callisto känner ägaren och dennes flickvän som arbetar i restaurangen som servitris.
Fantastiskt god mat ett glas vin, trevligt sällskap och 3,5h senare tog vi en promenad hem i sommarvärmen och landade i sängen nästan omgående.

En härlig dag helt enkelt tack Callisto och Mañana med personal för en reminder varför livet bara är så härligt ibland. *krama*