PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

fredag, augusti 10, 2007

:(

Ett samtal, en anklagelse en beskyllning som helt saknar grund.

Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro att en konflikt mellan två människor kunde få sådana konsikveser för mitt liv.

Man försöker finns till, försöker lyssna, stötta och förstå.

Så som jag trodde att jag hade en vän som gjorde så för mig när jag behöver det.

Slutar i att man själv hamnar emellan och båda parter riktar sin ilska mot mig.
Man står där försöker förstå, inte lätt alla gånger kan jag lova.

Vad hände?

Vet inte vilket som gör mest ont, att bara ha blivit satt åt sidan och inte vara värd mer för någon eller det faktum att vara mindre betrodd än betydligt mer subjektiva personer i din omgivning.

Jag hoppas att det löser sig för dig, att du får det som du faktiskt förtjänar i livet, LYCKA.

För ingen har förtjänat det så som du.

Jag repar mig, som alltid.
Tar lite tid att samla sig att få perspektiv och gå vidare.
Men jag reder mig, min tillit till människor har åter fått sig en törn men jag börjar bli van.

Jag önskar dig all lycka och framgång och om framtiden förmår att ger mig en ny vän så är jag lycklig om den vännen är hälften så god som dig.




2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gumman då. Kramar hårt och massor. Och håller alla tummar och tår för att det ska lösa sig *puss*

augusti 10, 2007 9:27 fm  
Blogger Callisto said...

Skickar en stor mängd kramar till bästaste Gaia. Du vet var min telefon bor.

augusti 19, 2007 3:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home