PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

tisdag, januari 08, 2008

nyårslöften ffs

Tivolibadets Gym, Kristianstad (Från Tjuvlyssnat)

Alla löpband på gymmet är upptagna och två tjejer ~17 står och väntar på sin tur. De ler mot en kurvig kvinna ~45 som joggar på ett löpband. Kvinnan ler tillbaka. Efter några minuter går tjejerna och ställer sig precis intill kvinnans löpband. Tjejerna fortsätter att le och titta på kvinnan.
Kvinnan: Ursäkta, känner vi varandra?
Tjej: Nej… men vi tänkte att du kanske snart har sprungit klart…
Tjejen pekar mot löpandets stoppur som står på ca 40 minuter.
Tjej: Vi trodde att du bara skulle springa i en halvtimme. Sen när din klocka kom till 30 och du sprang vidare tänkte vi "Jaha, men mer än 35 minuter orkar hon aldrig!"

Var på gymmet själv i går, Combat..helt fantastiskt kuligt :D
Men shit, hela Gbg har beslutat sig för o börja träna.
vi brukar normalt vara kanske 15 pers..vi var 35 pers!!!
det var trångt som satan...och ny koreografi *ler blett*
Tur var att jag fick en 140cm indier frmaför mig..så jag slog över huvudet på henne.
seriöst människans huvud var i min armhåla höjdmänssigt o jag är KORT!
Men 3 pers lämnade passet mitt i, en höll på o svimma och dom två andra sa att de kände sig yra. IDIOTER!!! det är ett hårt konditionspass.
och ha det som första grupptränings erfarenhet efter 10års orörlighet är mer än dumt.
Dessa jävla nyårslöften, kan inte de omotiverade bara hålla sig borta..alltid lika jobbigt första 6v efter nyår innan dom går tbx till tv soffan.
Nåväl, idag känns det i kroppen att man inte tränat combat på 3v..ONT är bara förnamnet. men guud vad skönt det är med vanliga schemat igen.
imon...combat igen^^