PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

fredag, februari 15, 2008

Löneförhandling

Jag har från min arbgivare inte fått en enda vettig löneförhöjning de senaste 4 åren med anledning av min löneform (månadslön) som inte fanns i de nya avtalen fram tills årsskiftet 2007.
Nu har jag haft en löneförhandling inför mitt jobb på Shell och fick en separat uppdragslön på 19k. Men min månadslön har jag kvar på ca.17k om jag slutar på detta uppdraget.

jag hade för 3v sedan en ny uppdragslöneförhandlign och lyckades höja min månadslön till 19k (till samma nivå som min fd. uppdragslön) och min uppdragslön till 21k.
Nöjd var man men det får man inte säga högt, jag vill ju ha mer ^^
Så jag gick med på 21k om jag fick ha ännu en löneförhandling i detta årets lönerevision.
(i April08) Detta gick min chef med på och resultatet...
21k/mån för detta uppdraget
Innebär att jag sedan oktober och min separation har förhandlat upp min lön totalt 4000kr
HAPPY ME!