PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

måndag, mars 17, 2008

Snökaos i Gbg..regn i sthlm

Vi lämnade igår ett soligt vårskönt Gbg och imorse med nyheterna får vi höra..”Snökaos”. Och i Stockholm regnar det skit från himlen.
Vilket jävla mars väder. *Mummel*
Hotell frullen i morse var lika gemytlig som hotellet i sig.

En ensam äldre dam tassade runt och pysslade. Dom hårdkokta äggen var kokta i säkert 4 minuter iaf^^ guud vad bortskämd man börjat bli..jag vill mest till Sharaton och ha gym på hotellet.
Jobbet var roligt..vi kom till kontoret och gjorde absolut inget..*mummel*
På hela dagen..+1h övertid…still, nothing done.
Kom hem till hotellrummet på kvällen satt med min laptop och chattade med lite folk. Sedan efter en lång dusch dog jag på min säng..hur kan man bli så trött av o göra inget? Jag skyller på snön i gbg.^^