PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

söndag, september 06, 2009

30-års dag

Nä, tuttarna hamnade inte nere vid naveln och rumpan är inte droppformad i knävecken..huvudet gör inte ont heller..tror jag kalrade att ta steget till ålderdomen riktigt bra :P

Tar det som alla undrar över: ja jag fick presenter och nej jag vill einte ha något ÄRLIGT och uppriktigt även om jag är glad att jag fick så enormt genomtänkta presenter från alla vilket är väldigt roligt :) Tack allesamman för att ni gjorde mitt firande så roligt.
Och att så många kom..räknade ihop oss till stadiga 25 pers som mest..hundar o barn inräknat givetvis ^^

Det är ett härligt gäng folk jag har i min omgivning och jag hoppas och vill gärna att ha alla er med mig när jag fyller 35, 40 och sen är det dags o dö för att kunna vara ett snyggt lik :P

Idag åker Dint hem till sig och det har ju lovats björnbärspaj innan det..så det är bara ut till köket o ställa sig, den fantastika matmamma jag är ^^

3 Comments:

Anonymous Combat-Helena said...

Men kära nån! Inte visste väl jag att det var din 30-års dag som skulle firas. Grattis i massor!! =) Kramar!!

september 08, 2009 7:56 em  
Blogger Callisto said...

Kanonparty med Vackraste Värdparet.
Helt enkelt en underbar kväll med fantastiska tårtor och bullar, och härliga människor.
Fast hunden var lite oförskämd i sin kritik mot vår sång. ;)

september 08, 2009 8:06 em  
Blogger PrincessGaia said...

Hon är endast ärlig..sanning kommer ur barn..eller ja..håriga sådana.Dom andra jävlarna man ser i sandlådan ljuger som en häst travar:P

Jo, jag fyllde kärring :) men som sagt..än har inte tillhörigheterna halkat ner en enda cm. kan oxå bero på att ja gitne vågat ta av mig mina underkläder sedan i torsdags? ^^

september 08, 2009 11:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home