PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

lördag, september 05, 2009

Baka, Baka, Baka

Tårtor, Kanelbullar (och ja givetvis kesella i degen) och Miljas äppelkaka har det bakats idag..6h har jag och Centi stått o knådat, vispat, penslat..u name it.
Vinteris skulle kommit men hon var tämligen orörligare än vanligt så hon stannade hemma och vilade för morgondagens party.

Callisto kom och sa hej på kvällskanten och hjälpte till och smygstarta på kanelbullarna:P

Dint anländer(efter mycket om och men) i natt så Centi o han skall väl ut o ta "en öl" hoppas dom kommer fulla som två små ägg..ahhaha
Dint den där jävla bilen du äger..dags o byta mot detta decenniums model kanske?
Behöver jag tillägga att jag hatar bilar som krånglar?

Det fanns en anledning min första bil var en ny jävla audi med airbags åt alla håll (och konstant elfel som jag fick åka till verstaden och släcka lampor för varje jävla vecka..blev sjust bundis med Din bil verksta´n) sen blev det en 245 som gick i ur o skur med lite jobbigt batteri (så jag fick ha en extra i baksätet) sen köpte jag min lilla svarta..peugeot alltså..inte en klänning. och den fick jag dansat breakdance med ett par år sedna nu äger jag ett.....busskort!

Likabra det..som sagt..alla bilar krånglar o jag hatar bilar som inte fungerar!
Så hint hint Dint!! skota aset och BYT! ^^