PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

fredag, juli 16, 2010

Gaia gardening


..ja alltså så mycket man kan med en inglasad balkong och en gräsplätt. Nu är allt inne i lägenhten klar..så nu börjar jag pyssla med uteplats och balkong... Balkongen har som bekant gamla IKEA möbler som jag tänkt och kasta ut på min lilla uteplats. Dock har jag åd inte fått nått gräs där riktigt..(om inte enstaka ensamma små tuvor som övelevde de hungriga kråkorna räknas) så ida ghar jag köpt en stor fin vattenkanna (som duschar ut vattent) och gräsfrön som är snabbgroende och slitstarkt... måste ju ha grönt under fötterna på uteplatsen...om jag nu inte lägger trätrall för att förhindra möblerna från att sjunka in i gräsmattan..men vi får se hur det går, först behöver jag ju gräs. Har vattnat min stackars gräslösa plätt så hårt nu på kvällen att daggmaskarna kröp fram.och spridit ut gräsfrön som en duktig botanist^^ LOL

Etiketter: , ,