PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

måndag, juli 12, 2010

Två veckor med hetta..äntligen lite regn

Det har varit varma svettiga klibbiga veckor. Och jag har bara svällt och svällt och svällt.. Konstaterade att jag nog aldrig varit större...och sen fick jag röda veckan :P Det kanske inte var så konstigt då..men det som är konstigt..jag har inte på över 3 månader svullnat upp så som jag gjort denna gången. Var till och med tvungen och mäta min hippomage igår kvälloch hör och häpna..10cm skillnad från mina normala morgonmått. Helt sjukt jueh! snacka om att samla vätska..ställa mig på vågen vågade jag fan inte göra..10cm var en nära dödenupplevelse nog för mig kan jag lova. Jag har de senaste 3 till 5 dagarna ifrågasatt om mina kostförändringar verkligen gjort mig så här fet..nu vet jag att svaret är nej i alla fall på den frågan. Visst har jag gått upp 4kg i vikt sen jag började äta så här men mycket av det är nog ökad genomströmning av MAT i tarmarna. och för att inte nämna vätskan man måste trycka i sig i den där jävla värmen :S
Nu strilar sommar regnet ner och man kan för första gången på 2 veckor ANDAS! Skall bli skönt med en hel natts sömn utan att vakna av att lakanen klibbat fast på kroppen och svetten rinner längst ryggraden :S Svalka...en flickas bästa vän!

Etiketter: ,