PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

onsdag, november 22, 2006

Dessa datorer


Alltså facinerande fenomen.
Dessa datorer, som fungerar utmärkt i flera månader o sedan bara vips har man blåskärm?!?
över en natt!! men den har ju vart avstängd?

VEM HAR PILLAT PÅ BURKEN NÄR JAG SOVER!?!?
Snart går jag in och börjar "laga datorerna" o då blir det nog inte som folk tänkt sig.
Som dagens bild skulle jag tro ^^

Alla mina vänner med dessa dataproblem tur är väl att vi har en fantastiskt fenomen till pojk som kan lösa det mesta. Fol vallfärdar från orter utanför Göteborg för att få lagat sina burkar...hos oss?

Sen när fan blev vi en IT support? kanske skulle börja ta tim peng? fast klart folk skulle nog komma iaf. Har kommit i underfund med att vi är dåliga på och avskräcka folk.

Den bästa är en kille..han lämnade sin dator hos oss för 3 månader sedan, sen flyttade han till 08-landet o lämnade datorn hos oss. Vad nu har vi blivit en IT förvaringsplats?

I våran lilla lilla lägenhet på 64kvm bor 2 människor en hund och 5 datorer...5st!!!!

Kan folk komma o avlägsna sina burkar från oss..lämna in dem på service.

fixa dom själva vi har inte varken TID lust elelr PLATS o ha alla människors datorer hos oss konstant..jag skulel vilja se mitt vardagsrum utan 3 datorer som står upp monterade med monitorer och allt.

Fast klart..jag har velat ha en loftsäng för att få in en del datorer i sovrummet istället (där står det bara 1 dator idag) så vi får ett vardagsrum och med det ett hem istället för 64kvm DATASAL!!!!

Over and out, mjukvaruflickan.