PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

söndag, augusti 23, 2009

Nytt pass imon...

Vi skall (dvs jag o Centi) imorgon prova på LesMills Body attack
Vi ät tämligen nervösa..detta skall vara nån mix av Aerobic *ryser vid rena tanken* och gammal hederlig gympa..typ.
Vad jag hört så är detta bland de tuffaste passen gjorda av LesMills gänget (o jag som tyckte Combat var hårt) men på hemsidan så pratar de mest om att an behöver ha medelgod kondition.
(Combat kräver god till mycket god kondition)
Iaf..I morgon kommer jag berätta hur detta gick..håll tummarna för att vi överlever.

Etiketter: