PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

fredag, juli 16, 2010

Balkongen...

Men det blir tomt på balkongen när möblerna åker till utsidan..har nu under en längre tid fundera på vilken stil jag vill ha på balkongen samt vad jag faktiskt vill kunna göra där. Sitta bekvämt och sola ligger högt på listan så jag har kommit på att jag vill ha pallar på balkongen..alltså inte pallar i form av liten kvadrat utan större pallar..nästan chäslonger 120x60x30 typ..+ tjock dyna..som man kan foga samman vid behov för att få en mysig hörna på balkongen..med massa kuddar och plädar på hösten. Har hittat två varianter på "pallar" (man får glasskiva till oxå så de kan bli bord..(bilderna är utan dynan/glaset) vad tycker du?

Tanken är att jag skall hänga upp 4 breda ljusa tyget från mitt i taket på balkongen upp till hörnena..jag har inte riktigt löst hur jag gör med infravärmen på hösten men det löser sig :P
Kommer bli lite harem känsla..med levande ljus och så...fast i betydligt modernare etappning.
Skall bli spännande och få inreda nått igen...länge sedan jag gjorde nått större:P
att köpa v.rums lampa för 3k räknas inte.

Etiketter: , , ,