PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

tisdag, februari 13, 2007

Stulen från en viss väns blogg ^^

Tio första
Första bästa kompis: Min fortfarande bästa vän ”Rambo”
Första bil: Första och bästa bilen var en Audi A3-98
Första kärlek: Han var en klasskamrat när jag gick i femman.
Första husdjur: En samling infångade duvor från stadens torg..hade dem i ett cykelrum :S
Första semester: Turkiet Alanya var mitt första resmål jag var typ 17 år
Första jobb: konsum butiken i Gamlestan blott 18 år gammal :D
Första köpta skiva: Europop av något slag typ Omen III eller nått annat 90-tals disco
Första riktiga kärlek: Min första hund Yenna
Första piercing: Öronen när jag fyllde 15 år
Första konsert: Inte vart på nån :S

Nio sista:Sista alkoholdrycken: Jäger-Redbull..mm mm mm :D
Sista bilfärd: Rullade på E6 i höjd med Kode o frontalkramade mitträcket, sedan dess har jag inte haft en bil.
Sista filmen du såg: The Illusionist (rekommenderas)
Sista ringda telefonsamtal: Till min sambo, idag faktiskt
Sista bubbelbadet: Finlandsfärjan när jag var liten. Årtal..när Jesus gick i sandaler?
Sista spelade cd: hahaaaa…Tiestos senaste skiva utbränd på CD, just for my stereo.
Sista kyss: I förregår mmmmmmm :D
Sista gången du grät: Inte allt för länge sedan..typ igår..av skratt.
Sista måltiden: en banan

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Faktiskt
Blivit arresterad: I just wish *himlar med blicken drömmande*
Blivit kär vid första ögonkastet: Absolut men bara i appearence. Dom blir rätt snabbt idiotförklarade :D
Fått ditt hjärta krossat: bah..som om jag skulle ha nått hjärta o ens krossa :P
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja *skämmas*
Haft ett one night stand: nope.
Busringt till nån: jajamen :D

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit en banan
2. Forum spammat
3. Tagit spårvagnen
4. Löst en svår sudoko
5. Chattat
6. Druckit te

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. DATORN
2. Alien ^^
3. Yogaboll
4. Min vattenkokare
5. Brödrosten

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. åh..nr1 är enkelt..he´s nick is ”Rambo”..and i just adore him :D
2. Sambon SG.
3. öh? Xa?
4. sorry folks men jag berättar inte ALLT för någon mer..dock små fragment av mitt liv ..ja det kan ni veta..men inte ALLT..det skulle ju göra mig..hmm..mänsklig *ryser*

Tre val:
Svart eller vit? Svart men helst brunt och natur^^
Sommar eller vinter? Höst!! Jipii..hoppa i lövhögar=heaven
Choklad eller chips? Öh..lakritz?? :D

Två saker att göra innan du dör:
1. Bli Polis
2. Bestämma när jag dör hade vart praktiskt? ;)

En sak du ångrar:
1. Att öh…ångra..? vafan..jag gör aldrig nått fel. Oki kanske ett visst giftermål men det har lärt mig massor om..öh..alla andra samt mig själv så nä jag ångrar inte ens det.

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
1. Callisto
2. Xa
3. Thomas Bodström
4. Rikspolisstyrelsens ordförande hi hi hi hi