PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

måndag, september 22, 2008

MAMMAS SNILLE

När man får sådana här mail från hundvakten kan man itne annat än sakna hemmet och min bäbis om möjligt ÄNNU mer.

” Jag tog iaf en promenad med hamstern imorse så hon fick skälla av sig på alla stora hundar runt omkring (läs: golvmoppar) din hund är en riktig räpa ibland hahaha. Så söt när jag hämtade henne igår btw.
Jag bad henne hämta en leksak och genast in i bian och hämtade en sån där med snöre. Antar ny för jag kände inte igen den. Orange gummiben. Den kom hon med så glatt och jag packade ner i ryggsäcken. Sedan när vi skulle gå smugglade hon in rågummibollen den röda i munnen och tyckte att den här kan jag bära på. hahahaha. Sötnöt är hon :P ”

Jag vet precis hur Xa tänker..Hon sa EN leksak..o jag ville ha två..så då bär jag själv då ^^