PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

torsdag, januari 15, 2009

Butik, Fältöversten (från tjuvlyssnat)
En kvinna ~30 kommer in med sin mobil i handen.Kvinnan: Min mobil är sönder. Man kan inte sms:a med den.Kassören: Då lämnar vi in den på reparation.Kvinnan: Men jag har en garanti som säger att jag slipper allt det där. Kan jag inte få en ny?Kassören: Nä, alltså det vi kan göra…Kvinnan släpper mobilen på golvet och trampar sönder den med sin klack.Kvinnan: Så! Kan jag få en ny nu?Kassören: Jag måste låtsas att jag inte såg det där…


Sådär ja..så löser man det..enkelt och fungerade garanterat ^^
Och folk undrar hur jag alltid får min vilja igenom:P precis sådär gör man