PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

torsdag, april 30, 2009

Chefen min ville ha mitt cv..igen

Finskt CV
Tå ja såk annons att ni sökte vinskspråkiga brästen, dänkte ja, joppet är mitt!! Ja har pra meriter sen titikare, nu ja räkna tom:
1) Krundskola klass 1, 2, 3, 4, 5, 6 och halva suan
2) Konvirmerad
3) Joppet: ja ha inte joppat på syrka förut, men ja har varit me på kusinens pekravning
4) Ja är van att plattra vädret, så ja kan nog bredika pra
5) Ja är också jäveln på planda krokkar, så ja kan servera nattvarten

Nu ja undra? Lönen, met mina meriter grävs en hök lön, ganse 40 000 kr/mån. Och sänstepil kräver ja. Sapp Aero, samma som syrkoherden har, ja dror nämliken på jämlikhet. Ja har kått många gurser, nu ja räkna dom:
1) Säljgurs halva feckan
2) ABF-gurs, lär dig spela kitarr för nupörjare
3) Kongurs. De va konsti gurs.
4) Tatautpildning
5) Utpildning för olika porrmaskiner, så jak är tuktig på att porra om nåke ramlar ner så kan jak porra upp det igen

Ja ser fram att vå åka på mer gurser helst till Nutbu, tär är pra trag med ristiprud och parnlickan. Ja tycka om liv på luckan.

Hoppas no kan pestämma snappt, stämplingen tar snart slut.
Dveka ej, nästa vecka har ja säkert nutt på kång!
Typ innepannty.

Ok nu såg kanske inte mitt CV ut precis som ovan men det är nog inte långt ifårn..känns som jag har lika fina meriter för det jag gör som han finnen ovan för att bli präst :/