PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

onsdag, maj 13, 2009

EU-Valet from 20 maj

Jag behöver nog inte ens skriva detta men jag kommer gå o rösta för Eu valet..
Och inte ta min moderat lapp som tidigare utan denna gång går min röst till Piratpartiets Rick Falkvinge. Han grundade partiet dock anledningen att jag röstar på honom är hans ålder, engagemang, bakrund och politiska färg innan PP.

De flesta verkar rösta på Christian Engström. verkar det som.
Han står överst på listan vilket tyder antingen på att de tycker om honom extra mycket eller att han är den mest "poppis killen i gänget".
Givetvis har jag även spanant in list 2 och 3:an och nr 4..men konstaterade lite matt mest att de alla var studenter utan egentlig erfarenhet om varken IT i allmänhet eller livet i synnerhet.

Så nu väntar ajg bara påa tt min röstsedel skall dimpa ner i brevlådan.
From 20/5 kan man börja rösta.. o så här gör du

1 Comments:

Blogger Rick Falkvinge (pp) said...

Tack för ditt förtroende. Vi kan fixa det här!

Rick

maj 13, 2009 6:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home