PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

torsdag, september 10, 2009

Läkaren igen..BAH

alltså tror detta seriöst är 6:e hörselgång inkflamationen..jag började känna av det igår o idag var det till läkaren på kvällen..
Det var t amig fan 7 sec undersökning och pencilin i näven o ut...nu är det tydligen inte en hörselgångsinflamation utan en "lymfköttelinflamation" bakteriell då tydligen.
Callisto var här en väng efteråt och vi fick googla fram om det överhuvudtaget fanns kötlar av den typen bakom öronen och fram via käklinjen...hon visste att de fanns i armhålan men där har jag fan inte haft ont :P
Men så är int emin kropp som andras..kanske är en nervbana som hamnat fel och jag egentligen har ont i armhålan fast känseln sitter på..uhm..eller tvärtom..eller inte *rullar med ögonen*
iaf..pencilin..2a gången på dett aåret liksom..undrar om den där japansjukan släppte alls egentligen?
detta har ju liksom blommat upp flera gånger sedan pencilinkuren(den förra).
Så jag tänkte skapa en grupp på facebook..åk aldrig till Japan om du vill vara frisk.
Nu kommer jag få svininfluensan när jag slutar med pencilinet bara för att.
Jävla kropp, kan jag itne bli förskyld som normalt folk nån jävla gång..aaa lite bitter är jag.
Och träna gjorde jag itne heller..satt hemma o svullade på lingonmoussebakelse istället..o MASSA te (jaja..som vanligt:P)

Fick tag på lilla Noja idag oxå, kändes bra. Hon sa inte om hon trodde jag skulle skrika på henne för allt möjligt men blev nog lite lättad iaf att jag hörde av mig. Ibland..har det fördelar och vara ärlig somperson och ibland har folk lite svårt och veta hur de skall hantera mig.
Konstigt egentligen..jag tycker jag är så enkel..fast klart. Människor som inte känner mig vill gärna gör amig mer komplex än jag är..på första plats kommer alltid mig och mina näras och käras välmående..ALLTID.
Bra regel..keep that in mind :) Jag är mes evul bitch när folk är osjusta:P

4 Comments:

Anonymous Vinteris said...

Lingonbakelse utan mig! *muttrar*
MEN jag har fått knö med din 40 kg ludde inatt :) Hon har fan legat ihoprullad uppe vid mitt huvud med nosen inkörd i näven på mig :)
Jättemysigt :D

september 10, 2009 10:11 fm  
Blogger Callisto said...

Raka människor är läskiga, för dem vet man var man har, alltid. Det är inte alltid folk vill det, eller kan hantera det. Self deception is a gift... Vi rycker undan den. Det är SKITLÄSKIGT.

Har känslan av att vi som inte lämnar en massa outtalat mellan raderna att tolka ofta missförstås, för att det är så ovanligt att man kommunicerar på detta sätt. Särskilt bland brudar sker den mesta kommunikationen på temat "gissa vad jag tänker".

Sedan, som pricken över ett scary "i", så lyfter vi konflikter till ytan och vill lösa dem. I Sverige löser man inte konflikter. Man pratar inte om dem. Man HAR dem inte över huvud taget, utan sopar in allt under mattan så gott man hinner. Vi tvingar folk att konfrontera och konfronteras, och det är inte nödvändigtvis alltid helt populärt, oavsett hur konstruktivt det är. Det är LÄSKIGT och då låter folk helst bli.

september 10, 2009 12:10 em  
Blogger Callisto said...

Vinteris, det fanns en fjärde bakelse. Du skulle bara varit där.
*nomnom*

september 10, 2009 12:10 em  
Blogger PrincessGaia said...

naaawwww....mammas bäbis!!!!
Lingonbaklse var nomnom ^^

Sant Callisto, vi får helt enkelt visa vår omgivning att vi inte bits..om man sammarbetar..jag bits lite ibland iaf *host harkel centis mage host* men annars när jag ätitt så är jag rätt snäll^^

september 11, 2009 8:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home