PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

onsdag, september 16, 2009

Ringt PT..ny PT..OTROGEN Gaia?!?!

morning fun..08,30 PIIP
plockar upp mobilen och ringer en annan PT..på exclusive..givetvis efter Johans egen önskan(min första PT) så nu fick jag bokat en tid på torsdag direkt efter pumpen på lunchen.
Blir typ skippa julias mage och strech och rusa som en tok till Exclusive och ställa sig på en elektrisk våg för o mäta vätske halten i kroppen.
Så idag gäller det att hålla koll på vad man dricker innan man går dit.
Ingrid heter min "nya PT" första intrycket var väldigt bra över telefonen..jag upplever att hon har lite koll på vad sköldköttelproblem gör med folk...så det skall bli väldigt intressant och se vad testet säger.

Annars onsdag..galen Combat (inte fått köra combat på 7 dagar.. SJUU NYCKLAR *imiterar Gunde*) med Julia :) efter det hem..rast aav bestarna och sedan kom, Camilla lättare än på länge :S och hämtade Fox..

Jag åkte till Vinteris och åt en delikat hemlagad fisklunch kl. 15,30 på eftermiddagen. Vi pratade massa strunt och sedan åkte jag in till stan för att möta upp min bättre pendlande hälft och tassa till gymmet för ett helt oinspirerat pratpass..med lite träning typ. Axlar och bisep idag (jaghatartränabisepfyfanvaddetärvansinnigtskittråkigt)

Hem laga kålpudding och få Callisto som nattgäst..mmmm
Gaia like..:)

Är faktiskt lite nervös för mätningen imorgon..tänk om jag har massa ävtska? tänk om ajg har diabetes..GAAAH!!! *tre djupa andetag senare*...../faint