PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

torsdag, september 10, 2009

OzzZZzlo...

*klockan är tidigt..skall ta bussen till Oslo om en stund..gaah..jag är ingen A människa längre *gäsp*
Skall på massa roliga möten där jag ännu en gång kommer få bråka om att folk skall göra sitt jobb och jag vill inte längre sköta deras arbetsuppgifter*gäsp*

Nåväl, skall träffa en del UK folk..så idag är det kostymbyxor och väst med snygga högklackade sandaler till ^^ SMHI har lovat över 20grader i Oslo idag..(jag har givetvis med mig gympaskorna i väskan :P..vem fan orkar springa i svinkalla GBG..nu 8grader i sandaler liksom? bbrrr)


Nu skall jag tugga i mig min Espresso house frulle (världens godaste skinkmackor) läsa tidningen och dricka lite grönt te ^^


Kommer hem ikväll kl.20,15 sen skall jag till gymmet oköra lite bisep tror jag..kanske äta på MAX..deras kycklingsallad var RIKTIGT god (om man plockar bort all parmesan) med ranchdressing..mm mmm mmm



Hoppas ni får en fin dag :)

Etiketter: ,