PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

fredag, september 11, 2009

FETT %

..MOFASA!!!...säg det igen...
email sent:
Jag är intresserad av en kroppsfettsmätning men vill inte ha den där vågen utan en sån där traditionell sadist klämma som brukas av sjukvården etc.
Hörde ryktas att det skall finnas en på ullevi och skulle vilja stämma date med den..om än ofrivilligt :)
Tack för svar
//Gaia

.....................................................................................................................
email recieved:

Hej Gaia,
vi har caliper på Ullevi ja.
Jag gör en sk trepunktsmätning. På kvinnor tar vi måtten på
överarmen, magen och framsida lår.
pris för detta är 150kr för medlem 200 för ickemedlem

MVH
Johan ... lic Personlig tränare Sportlife

..........................................................................................................................
email sent:

Hej, Tack för snabbt svar
Ullevi kl 18 måndag it is :)
Jag är medlem nr: ,.....
Då står jag i full ågren över mina magvalkar på måndag vid receptionen på gymmet.
Ses då

//Gaia
.................................................................................................................................

Nu skall jag sluta äta..tills på måndag...GAAAHHH!!!
Ågren är ett faktum
om han säger att mitt fettprocent är över 25 så kommer han få äta upp sin vulgära klämma genom rektum..eller så är det jag som äter upp den pga enorm hunger efter en helgs svält.^^
Ställer in all helgfika..jag skall vara ute o jogga tills måndag kväll..im out now..cu..if im still alive:P

2 Comments:

Blogger Callisto said...

Jag borde nog med boka tid på Ullevi för det där. Vill du skicka hans mailadress till mig? Är inte alls övertygad om att vågen de har på City gör en helt rättvis bedömning. Den räknar på vissa parametrar som är statistiskt belagda, inte uppmätta.

september 11, 2009 1:40 em  
Blogger PrincessGaia said...

gå in på: http://pt.sportlife.se/johan/
där har du hans profil :)

september 11, 2009 11:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home