PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

fredag, september 11, 2009

Slö fredag...

panikklockan ringer...stänger av...skit i den...sova!
fan vad trött jag är *gäsp*
Vaknar med ett ryck. Herrejävlar klockan är säkert 10 nu..klant jävel!

*sneglar på mobilen* nähä..den var visst 7,30..:P
oki då..*startar datorn* Ingen som saknat mig..WTF?
svarar på mail...startar upp sportify..mm Armin van Buuren på morgonen...no complains.
svarar på mer mail...surfar runt lite.

nu, inga mail..ut med xa på promenad...äta lite havregrynsgröt och koka ett ägg (jag har faktiskt börjat äta ägg igen^^)
inga mail...WTF?!

Tror jag stänger av datorn tidigt idag..nån som vill fika?
skit i jobbet...jag gjorde mina 8h igår för den här dagen oxå :P

2 Comments:

Blogger Callisto said...

Du får hoppa på Oslobussen med mig och fika järnet...

Ha en underbar helg, sweets. Nu ska jag göra åverkan på det du lämnat kvar av Oslo. :)

september 11, 2009 1:39 em  
Blogger PrincessGaia said...

Enjoy...har hört att du skall få grsligt fint väder ;)

september 12, 2009 10:20 fm  

Skicka en kommentar

<< Home