PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

lördag, augusti 05, 2006

Första dagen på SVT

Här tror man att man äntligen trots en inkompetens chef hade fått ett BRA uppdrag..jag menar Sveriges Television hur kass kan det vara? :D

Jag har nu fått erfara att min chef har en enorm förmåga i en sak..och det är inte att sköta sitt jobb..utan finna uppdrag som kräver fullständigt ingen hjärna alls.
Det som dock förvånar mig mest är att hon VÅGAR stoppa mig på den typen av uppdrag alls.
Då jag har en tendens att hitta på saker o göra...som nu på Svt.

Vet ni vad mitt jobb är? sitta o vakta bilar o svara i en telefon. Bilarna är inne i en kameraövervakad parkering med stor järngrind på 4 meter som kräver passerkort.'
Och samtalet är det är vecka 31 har vi några lediga bilar..svaret blir ja..vilken av våra 37 bilar behöver du. så får jag tom skriva i en kalender vilka som har vilka bilar :)
Ni fattar o hur många samtal får jag..1-2/dag.

Men bilarna skall du på verkstad o få service..ja, så ajg får köra MASSA bilar till verkstan o så..öh..nä så fungerar det inte. Verkstaden kan bara handhålla 1 bil/dygn.
Så vad gör man..jo man har gjort allt o fått sina samtal o så drar man hem 1,5h innan man slutar..ingen som märker nått ändå..:S

Jag felanmälde en grind iaf :D så folk vet att jag var på plats 13,40 iaf ;)

Jag skall vara på detta stället o uggla mån-ons nästa vecka...tänkte ta med mig min cykel dit o ha mobilen o dra o bada på arbetstid...ingen som märker nått o jag kan t amig tillbaka till kontoret på 8 min..fast klart..det tar lika lång tid o åka hemifrån o dit..så jag skulle ju egentligen kunna dra hem istället..eller hem till nån o fika..jag har ju en hel bilpark o välja på ;)

Tur det är helg så jag får stressa lite ;)