PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

söndag, maj 11, 2008

Oki nu har jag fått nog…

Trodde man hade killkompisar för att slippa massa brud drama..surerier, avundsjuka, irriterade miner för att man säger nått och baktaleri.
Jag kan berätta att det finns killar som behärskar att åstadkomma allt det ovan.
Inte dåligt huh?
När en människa inte gjort annat än gnällt och gnatat om hur jävla synd det är om honom de senaste året, han har inte en enda gång frågat mig hur jag mår..genom separation, flytt, nytt jobb, skolan och allt som hänt det senaste. Ingen ser mig sura o gnälla om det!
Jag frågar jämt hur han mår lyssnar på gnället tar utskällningar och surerier för att jag inte ringer(ringer aldrig nån jueh!!) vi har ju varandra på MSN FFS!!

När man kommer till en fest så det minsta man kunde ha väntat sig var ett hej o en kram då vi inte setts på typ 2 månader iaf pga mitt sthlm jobb och för att jag är så satans bisy jämt vilket givetvis är beklagligt men dock bara en kort period av mitt liv.

Jag får totalt dissen..människan tittar inte ens på mig.
Han beter sig som en surfitta hela festen igenom, växlar inte fler ord än nödvändigt..han anstränger sig inte ens att ge mitt ett enda leende under 5timmar.
Jag skojar inte..det kommer gå ett samtal från min mobil under morgon dagen..och den kommer inte vara trevlig att ta emot… jag behöver inte människor i mitt liv som skiter i allt och alla utom sig själva.
Och med tanke på vad som för övrigt ägde rum innan jag klev in på festen igår..utan att vedebörande ens så mycket som yppat ett försvarande ord för min räkning trotts att han om nån vet hur jag är och kan försvara det, är för mig helt oförståeligt.
Känns som det börjar närma sig en inventering och framför allt sommarstädning på vänskapsfronten.
Kanske dags nu..när det känns som alla man trodde var vänner och närmare kompisar fullständigt bevisat sig vara ovärdiga annat än en fet smäll på käften..

Dock eloge till min fantastiska ex S. Som kan få mig och skratta i alla väder, han höll låda som alltid. *ler* jag hoppas han har det så bra han nånsin kan få det..för det förtjänar han så. *krama om*