PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

måndag, maj 12, 2008

Scherlock Gaia in action..tid att förbereda för D-Day ^^

Morgonen börjar med ca 7 telefonsamtal.
Kolla läget, fiska lite, skälla, morra, skratta och slutligen lägga på.
Alla samtal såg likadana ut utom det första..

Min kära vän som jag nedan spytt mig kräkfärdig över ang hans surerier...
Vi är helt gröna nu vilket känns skönt, han är himla mysig och det skulle vara trist och behöva släppa honom för att vi inte har hunnit prata o umgås så mycket som innan vilket har skapat konflikter.
Det gällde en gammal bagatell grej från i december, (ja 5 månader sedan..ja han är långsint)
Han hade velat prata tom saken mellan fyra ögon men eftersom jag jobbar helger o allt o han bor inte i Gbg pga studier så har vi helt enkelt inte haft möjlighet.
Men det löstes efter ett tel samtal och det känns betydligt bättre...
Jag passade givetvis berätta om allt jag upplevde på festen och fick samma respons som från ALLA (gbg, sthlm, Athens ja jag ringde Desposa med o skvallrade ^^) andra som jag senare under dagen morrade på.
"Skitsnack håller vi inte på med, vi har aldrig haft sånt och jag har inte hört något om saken, om jag skulle så skulle jag blivit rätt irriterad över en sådan konversation"

Är det nu jag säger att jag älskar "mina pojkar" alla är ärliga, raka och ljuvliga..inte undra på att jag itne hittar flickor som är värda dem..vafan det finns INGEN som är värd dem..dom får bli homosexuella o gifta sig med varandra i bästa fall ;)

Nåväl det tog mig 3h och 7 samtal totalt att komma till slutsatsen att GossipGirl snackar endast med nytt folk och med folk i "sin" umgängeskrets..samt min "bästis".
Känns bra..ett tag trodde jag att pojkarna inte tyckte om mig längre och att jag var helt ensammast o övergiven i hela världen.
Så problemet är snabblöst..Alla är informerade om att from sön kommer inte jag ha NÅGON kontakt med någon av dessa två..och det känns som jag har iaf majoriteten av killarnas sympatier, förståelse och jag fick tom några med mig i min bojkott..inte illa för en liten 2 äpplen hög kicka.

Jag tog även luren och ringde min kära S och informerade om det inträffade (vilket han itne märkt alls) Hade ett mycket angenämt samtal med många skratt. Känns underbart att han och jag är fortfarande på så mycket samma nivå. Han gav mig fria händer att "vara så där osmidig som du brukar" *tihi*

Jag har givetvis även planerat fint upp och meddelat GossipGirl och bihang om en fika till helgen där jag har alla avsikter att skrämma livet ur henne.
MAN ljuger inte om andra människor och det kommer dom att få höra.
Dock nu efter många timmars promenerande samt tänkande har jag kommit till slutsatsen..att undrar om hennes PLAN i detta ÄR just att jag skall säga upp bekantskapen med min bästis. Detta är andra gången på kort tid som jag hamnar i bråk med honom pga diverse skitsnack som ingen tycks känna till. Och innan GossipGirl klev in i vårt liv fanns det INGA konfliker..NÅGONSIN.
Nåväl, kommer omvärdera min plan för helgen ett par gånger till..inte direkt att jag har bråttom.
Men HENNE..komemr jag bokstavligen och skrämma skiten ur och kasta ut ur mitt hem när jag är klar med henne..han däremot...we will c.
Vill ju inte spela flickan i händerna..det vore ju synd och servera det hon vill på silverfat, även om han har blivit ett ryggradslöst urdjur med hjärnan i pitten och ett kvastskaff i röven.
To be continued efter helgen..lovar och skvallra all drama som sker

1 Comments:

Blogger Callisto said...

Jag gillar när Gaias mindre ulliga och gulliga sidor tittar fram i dig på allvar. :)

maj 16, 2008 11:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home