PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

torsdag, mars 15, 2007

Cykelpolisen igen..OMG! /faint


Oj oj oj..pojken stod där idag!!! igen!!!!!

Så värt att cykla med andradags träningsvärken.

och ja alla ni som kastar ur er sarkastiska kommentarer "-does it furt? *grin*"

JA, det gör det men ge mig en vecka till o jag har ingen träningsvärk mer. Era sadister!

Iaf jag var ju nu då tvungen att efterforska..ja alltså inte snoka reda på den stackars poliskonstapelns hemma adress o köra egen patrullering på hans toms utan om cyklarna.(vilken idé at tja ginte kom på det innan..damn..får nog prata lite mer med killen i störtkrukan. Och NEJ hag klagar itne det minsta ^^

Deras Cyklar alltså. Det var ju det jag skulle berätta :)

Dom är ett par år gamla nueh köptes tydligen in under 2005 för en del event samt för Göteborgsvarvet. Alla ni som nu mot förmodan inte bor i Gbg och är något sådär indrottsintresserade så är varket för allmänheten och för eliten man springer ett par mil drygt frivilligt på asfallt (en del går) äter mer än förmånga kexchoklad och får en medalj för man överleft. Loppet går genom hela staden och Avenyen i synnerhet.

Iaf.....

Polisens specialutrustade TREK 7300 Cyklar bär på fullt lull lull paket enligt spec nedan ^^
• Blåljus (vem vill inte ha en sån liksom, gief me!)
• Pakethållare med väska (inte särskilt snygg amen vafan..u cant have it all)
Cykeldator från Cat Eye (bah vem har inte cykeldator *flinar*)
• Lås från ABUS (jag osså!!!! jag har osså sån!!)
• Justerbar styrstolpe (vad det nu betyder..nymodigheter)

Men..det är ju trots allt det PÅ CYKELN som räknas..och idag tåldes o titta på..kanske skall ge upp hoppet om det där hundförandet..sicken snygg stjärt man får som cykelpolis..ojoj *dräggel*
(Ni som inte läst om denna cykelpolis innan finner det förra inlägget om honom här http://princessgaia.blogspot.com/2007/02/en-snygging-i-uniform-o-bl-strtkruka.html )

Min dag har börjat perfekt, inte för att förglömma så är jag ju oxå gräsänka from igår tom lördag kväll känns bra..nu kan jag bre ut mig i sängen bäst jag vill..risken finns att sambon får snällt sova på soffan. Risken finns att jag vänjer mig vid o göra snöänglar hela nätterna. *fnissar lite*