PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

måndag, september 29, 2008

*morr och gnissel*

Hur dum i huvet får man bli..sänder email..på våran rapport så saknas den här transaktionen på denna produkten..snälla kolla på det..
Jag kollar på det o allt ser bra ut i systemen..inget strul inget krångel..inga errors (gud vet när jag sist såg en sån liksom) skriver tillbaka att från Ticketing point of view..no errors. should show on your report this is processed and complete.


får ett mail tbx..but this is not showing in the report please advice..?!?!? WTF jag har ju gjort det precis o svarat att inget är fel från min vinkel. jag vet inte vad för jävla rapport hon kör o skiter för o vara ärlig i det oxå..antingen är rapporten felkörd eller så visar den inte en linjes produktförflyttningar..vad fan vet jag..hon får ju fråga folk som gör rapporterna inte mig.

Kommer ett tredje mail: Kan du vänligen köra rapporten så ser du att den inte kommer upp där. jag mest jag KAN inte din rapport som jag sa i första mailet jag är inte reconciler jag är ticketer du gör ditt jobb och jag mitt.
Vad är det för en IDIOT!?!?!


Jag menar..vad fan svarar man på ett sånt dumhuvud..hon får väl felsöka sin jävla rapport själv..är väl fan inte mitt jobb eller?!?!

JAG BEHÖVER SÅÅÅÅ MIN COMBAT IDAG!!!!!