PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

torsdag, februari 12, 2009

Nya prover

upp kl 06 för att ta mina piller..och ingen frulle vid 08,30 utan läkarbesök..eller ja..provtagning iaf. Bokade tid hos läkaren
2 provrör denna gång..och jag som avbokade lunch Pump för jag tänkte att jag inte pallar ett dubbelpass.
Förra gången höll jag ju på och tuppade av efter 5 gigantiska provrör även om jag tränade 10h senare :/ Tror Centi har rätt..brist på blod på den här modellen -" 1l som pumpas runt sakta som fan ett under du står upp" ^^
Men bara 2 små provrör så jag har svårt o tro att passet i eftermiddag blir jobbigt.
combat 39 igen..GÖTT..lub it

Etiketter: