PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

fredag, mars 20, 2009

Det var dom kostvanorna...


Frukost: havregrynsgröt med lite krossade linfrön och mjölk.
Mellins: 1 äpple
Lunch: 2 chorizo korvar med lins- och kikärt- och spenat i tomatsås

Skall köra Combat idag på eftermiddagen..konstaterade att jag tränar 14,50-15,50 är hemma igen vid 16,30 tidigast och har då typ bara en måltid kvar..WTF..tycker inte jag gjort annat än ätit idag.

Efter en snabb kalori kalkyl (konstaterade mindre än 850 kcal ätit idag)
länsade jag hemmet på 3 våfflor (storleksmässigt ½ rostmacka/st) två matskedar laktosfri grädde och äpplemos nu har jag passerat 1050kcal och är redo för combat passet.

Min fråga är..hur i helvete skall man komma upp i 2000 kcal /dag utan att äta något onyttigt eller enorma mängder med nötter och frön?
Julia på gymmet (instruktör) skall bygga muskler och hon är fast besluten på att göra det med vanlig mat..människan äter varannan timme!!!! 3000-4000kcal/dygn
Hon börjar äta tidigt och slutar sent som hon själv säger :)

Jag hade dött..min mage är för liten för att rymma sådana gigantiska mängder käk.
Efter att ha ätit dett aovan under loppet av 5,5h sitter jag nu och är övermätt och mår nästan illa :/
Gaaah...och de dagar ajg tränar dubbelt..som igår skall jag ligga på över 2500kcal!!!
Vem fan får i sig det liksom?!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Linda said...

Oh, poor you, a tear! *sniff*

april 22, 2009 11:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home