PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

torsdag, mars 19, 2009

Dubbelpass ^^


Frulle: Müsli (start) med yoggi
Pump 1h..lade på vikter på axlarna och körde järnet hade träningsvärk i baksida lår sedan igår..damn ;)
Efter träning: Gainomax
Fick med mig en träningskompis med hem eftersom hon oxå beslutat sig för att haka på ett av mina beryktade dubbelpassdagar ^^
jobba lite och gå till affären 30min t&r och inhandla mat
Lunch: 2 chorizo med lins och kikärts röra med grönsaker
Fika: lite godis och 1/4 pkt med BragoKex (dom är helt sjukt goda, man kan inte sluta äta dem)
jobba lite mer samt promenad med hunden runt 20 minuter
Combat med Pernilla..fullt ös medvetslös..nu började dock kroppen vara lite sliten särskilt baksidorna men men kör på gör man :)
Efter träning: ännu en Gainomax choklad,..dessa går att svälja på under 4 sec ^^
Centi skällde för det dåliga matintaget (rulalr med ögonen) för dagen och
middagen blev en sjust frys pizza och tuffa små våfflor som vi hittade i affären som man rostar i brödrosten..prova måste man ju..och faktiskt..över all förväntan..riktigt goda med lite vispgrädde och jordgubbs sylt..:)
Nu är jag så mätt så jag kräks snart och kroppen vill bara dö på sängen..domna bort..somna in...

Etiketter: