PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

onsdag, november 18, 2009

Efter 3 veckor av tjat..

...Fick jag idag frågan..om ingen gör något..hur fungerar detta då?
mittsvar: FÖR VI GÖR ALLT!

jag får inte svara att vi gör någon annas jobb för det är ju inte kommunicerat.
Jag kan inte säga att ingnen annan gör sitt jobb för ingen vet vad deras jobb är.
Jag får inte heller beklaga mig över det bemötande jag får för "folk är ju stressade över detta", till saken hör att jag förstår inte vad de kan vara stressade över..DE GÖR JU INGET UTÖVER DET VANLIGA!! för det gör ju vi.
Efter 3 veckor av tjat, gnäll bråk har äntligen någon stannat upp och reflekterat över situationen.
NU PLÖTSLIGT, så vill alla lösa, alla vill hjälpa till och alla har sådan fantastik förståelse för problemet.
MEN VAD HAR JAG SAGT I 3 VECKOR?!?!!? precis detta..ibland..bara ibland..trotts min röststyrka undrar jag om jag fan behöver en megafon.

Gå runt och skrika i den NEJ?!?!?! du gör FEEEELLLL..tänk SJÄLV din imbacill!!
du får betalt för detta, gör det själv. NEJ jag tänker inte rädda din röv..IGEN.
U SORRY EXCUSE FOR A HUMANBEING!!! go fuck u self...

ok..i got carried away..

men tänk..om en person i en rodd tävling..ni vet han som sitter längstfram som tränat upp lungorna medan de andra tränar styrka. tänk om han itne hade en megafon..och båten är 40 personer lång..det blir som den där leken man hade i förskolan närman skulle viska nått i nåns öra så skulle det viskas från en person till en annan till den kom till slutet...
sista 10 pers kommer tro att båten skall backas,,,då behöver man en megafon.

JAG BEHÖVER EN MEGAFON i det globala storbolaget jag jobbar på.
för det hörs för dåligt när jag får nu sagt...3 veckor senare..but still


VAD VAR DET JAG SA?!?!?!!? *flinar elakt*

The feeling..mm...har gjort hela min vecka..for sure ^^
och mitt magsår är som bortblåst..mensen med..nu är jag snart människa igen.

Etiketter: ,