PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

söndag, januari 02, 2011

Flytt

Vad kan jag säga..4 personer glömde/missade/försov/sket i det.
Men vi var några tappra!
Tack så hjärtligt för all hjälp allesamman.
Nu står det kartonger högt o lågt *gnuggar sig om händerna*
Har en vecka på mig att fixa aLLT sen åker jag till Oslo igen..Gaaaahhhh

Tack gode gud att jag och Centi har planerat ut redan innan vart möblerna skulle stå.
Gjorde flytten enklare.
Köket var på plats redan innan första stora flyttlasset kom så detta skall nog gå fint.
*pust*

Nästa på listan...skolpaper :/