PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

lördag, januari 01, 2011

Nytt år nya äventyr

Ja, nya året innebär att jag troligen kommer säga upp mig från mitt jobb...som jag tryggt suttit på i 9 år.
egentligen inget dramatiskt, jag följer kunden som jag nu varit på i drygt 3 år.
Förhoppningsvis med en sjust löneförhöjning oxå.

Det blir lite ont om posts nu i januari troligen.
Har en skol uppgift som skall lämnas in, en hel flytt och organisera i morgon och uppe på det 2 veckor av resor i jobbet.
Är lite stressad ja, men håret sitter iaf fortfarande kvar på huvudet..när detta är över skall jag SOVA!
(Och gå till tandläkaren^^ )