PrincessGaia´s Diary

Well Hello there, I didnt go up this morning to make you life a living hell but if you insist I can start now!?!

Min bilder
Namn:
Plats: Gothenburg, Sweden

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort. ~Herm Albright

söndag, december 26, 2010

Fotjäveln!!!

så ja jag haltar lite fortfarande..den här jävla isgatan vi har i Gbg gör knappast goda saker för min stukade vänster fotled.
Springer runt med armarna rakt ut och leker flygplan på alla jävla gator.
Och nu skall jag börja så smått o flytta runt lite.
Killkompisen är en ängel, han lånar ut bilen för oss i en hel vecka så vi kan när vi får nycklarna den 27 (imon) så kan vi börja köra smågrejer o så.
Blir bra och slippa flytta allt sånt i flyttbilen.
Allt verkar så bra planerat så jag bara väntar på när nått..vad som helst går åt helvete.
Inte glömma och köpa mer lådor!!
Den här flytten kommer bli minimi 50 lådor..I can feel it! :P

Etiketter: